sâmbătă, 3 ianuarie 2015

Vehicule aleatorii


    În acest tutorial vă voi explica cum să creeați vehicule fără a abuza de comanenzile de creare a vehiculelor.

Pentru început avem nevoie de includerul a_samp

#include <a_samp>

Al doilea pas este să creăm două tablouri bidemensionale unde vom stoca coordonatele și modelul vehiculelor.




new Float:SpawnVehiculeCoord[][4] =
{
 {0.0000, 0.0000, 0.0000, 0.00000},// x, y, z, r coord primului vehicul
 {0.0000, 0.0000, 0.0000, 0.00000}, // coordonatele al doilea vehicul
 {0.0000, 0.0000, 0.0000, 0.00000},
 {0.0000, 0.0000, 0.0000, 0.00000},
 {0.0000, 0.0000, 0.0000, 0.00000},
 {0.0000, 0.0000, 0.0000, 0.00000}
};

new SpawnVehiculeModel[][1] =
{
 {411},//infernus modelul primului vehicul
 {411},// modelul al doilea vehicul
 {415},//cheetah
 {415},//cheetah
 {411},
 {411}
};

Atentie primul tablou este Float: deoarece noi exprimăm coordonatele și în zecimale(x.00000), iar în al doilea vom stoca modelul vehiculelor

Al treilea pas și ultimul este să adăugăm un contor(for) care să ne creeze vehiculele. Îl vom pune în OnGameModeInit


public OnGameModeInit()
{
 new i;
 for(i = 0; i < sizeof(SpawnVehiculeCoord); i++)
 { 
  CreateVehicle(SpawnVehiculeModel[i][0], SpawnVehiculeCoord[i][0], SpawnVehiculeCoord[i][1], SpawnVehiculeCoord[i][2], SpawnVehiculeCoord[i][3], -1, -1, 300000);
 }
 printf("S-au spawnat %d vehicule aleatorii",i);// ne va afisa in consola cate vehicule am creeat.
}

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu