joi, 13 octombrie 2016

Map Editor in Game

Map Editor in Game

    Ultimul meu script este de vânzare, el se numește Map Editor in Game, la fel ca titlul. De ce am făcut acest script, l-am creeat pentru un prieten care face mape și nu se descurca cu funcția SetObjectMaterial. Dintr-un mic script la început, am reusit să creez un "Map Editor", unde îți poți creea o mapă, dar poți și să o retexturezi. 
    
    În continuare, voi enumera câteva facilițăți pe care le are acest script:

  • Este ușor de folosit și de înteles.
  • El se bazează pe o interfață creeată cu textdraw-uri.
  • Poți importa și retextura alte mape, externet.
  • Se salveaza "de-a gata", adică când termini îți va arăta toate obiectele motamo.
  • Te poți plimba în jurul mapei cu ajutorul camerei care zboară.
  • Poți copia textura de la un obiect la altul foarte ușor.
  • Poți edita mapa, clona obiecte, sterge doar cu comanda.
    Pretul si mai multe veți vedea voi mai jos.
Video





Pret&Contact

Prețul este de 15 euro pe PaySafe/Transfer Bancar/PayPal, mă puteți contacta pe skype la adresa: gireada09 sau pe email la gireada09@gmail.com





Un comentariu: