vineri, 5 august 2016

RainBowCar

RainBowCar

              În acest tutorial vă voi arăta cum să creeați un simplu script, mai exact cum un vehicul devine un ”curcubeu”, adică își va schimba culoarea din secundă în secundă pentru a forma așa-zisul ”curcubeu”. 

              Puteți vedea cum funcționează acest sistem în videoclipul de mai jos.



              Pentru început declarăm includerele necesare:

#include <a_samp>
#include <zcmd>

             Al doilea pas este de a defini și de a creea o funcție care va avea ca rol schimbarea culorii vehiculului respectiv.

forward ChangeColor(vehicleid);

public ChangeColor(vehicleid)
{
new c = random(256);//deoarece exista 256 de culori (0 - 255)
ChangeVehicleColor(vehicleid, c, c);
}

             Al treilea pas este de a creea comanda, pentru a activa funcția creeată mai devreme.

CMD:rainbow(playerid,command[])
{
if(!(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))) return SendClientMessage(playerid, -1, "Nu esti intr-un vehicul");
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
switch(rainbow[vehicleid])
{
case 0:
{
rainbowtimer[vehicleid] = SetTimerEx("ChangeColor", 1000, 1, "i", vehicleid);//funcția va fi activată din secunda în secundă pentru a schimba culoarea.
rainbow[vehicleid] = 1;
}
case 1:
{
KillTimer(rainbowtimer[vehicleid]);//stergem timerul/oprim funcția care schimba culoarea
rainbow[vehicleid] = 0;
}
}
return 1;
}

             Iar ultimul pas este de a definii restul de variabile folosite. Le vom defini la începutul gamemode-ului sub includere 

new rainbowtimer[MAX_VEHICLES], rainbow[MAX_VEHICLES];

VIDEO


  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu