duminică, 25 ianuarie 2015

SA-MP 0.3.7 este lansat

SA-MP 0.3.7 RC 

Versiunea 0.3.7 RC este o versiune de testare pentru ramura 0.3. Lansarea oficiala va veni odată ce faza de testare este completă.
SA-MP 0.3.7 RC1 Client/Server:
  • Adaugă schimbarea dimensiunii fontului UI, tipul, mărimea. Dimensiunea fontului poate fi schimbat cu comandă /fontsize. Valoarea minimă şi maximă pentru fontsize este -3 şi 5.
  • Deşi nu este oficial, font-ul şi mărimea acestuia pot fi schimbate prin editarea fişierului sa-mp.cfg:
fontface="Comic Sans MS"
fontweight=1
  • Mărimile suporate pentru font sunt 0 = BOLD (implicit) şi 1 = NORMAL.
  • Clientul SA-MP acum va selecta în mod dinamic memoria pentru GTA:SA în funcţie de cât RAM este disponibil. Dacă aveţi un mod pentru "streaming memory fix", ar trebui să nu mai fie necesar şi ar trebui să-l ştergeţi. Statisticile de memorie sunt disponibile în apasant butonul F5 în SA-MP.
  • Adăugate peste 240 de obiecte create de Matiţe.
  • Exemplele de script-uri pentru câteva dintre obiectele/facilităţile noi, includ stunt_island.pwn, modular_island.pwn, ls_beachside.pwn etc..
  • Adaugă o animaţie de pescuit şi un exemplu de script.
  • Funcţia SelectObject() poate selecta obiecte care nu au nici o coliziune.
  • Tabelul cu jucătorii va fi mai mare dacă rezoluţia joc este mai mare decât 800x600.
  • Adăugate verificări pentru bad floats/vectors în bike lean, train speed, camera's AimZ, bullet offset.
  • Adaugă funcţia DisableRemoteVehicleCollisions() pentru a dezactiva coliziuniile între vehicule conduse de alţi jucători.
  • Timpul şi vremea din editorul "Test" acum sunt fixate. Puteţi schimbă timpul/vremea cu /set_time şi /set_weather.
  • Dinstanta de vizualizare a obiectelor în editorul "Test" este acum de 599.0.
  • Scoasă camera când jucătorul este inactiv în joc (camera shake / camera mişcătoare).
  • Adaugă sistem de conexiune bazat pe cookie pentru a preveni conexiuniile flood.
  • Sincronizează ID-ul pentru armă cu informaţiile de tragere, adică nu există nici o şansă de desincronizare a glonţului/armei în callback-ul OnPlayerWeaponShot.
  • Corectată coliziunea camerei atunci când sunt obiecte ataşate la vehicul în care va aflaţi.
  • Corectată lunima/timpul din zi atunci când un obiect se află la o distanţă mai mare de 300.0.
  • Corectată textura animaţiei UV pe obiectele care se află la o distanţă mai mare de 300.0.
  • Corecţii coliziunea camerei pe obiecte şi vehiculele care sunt în afară hărţii.
  • Adaugă zone cu prognoze meteo pentru Verona mallLS Beachside, LS Apartament Building, LS Office Floors în fişierul SAMP/samp.ipl.
  • Rezolvată o problema în RakNet care funcţiile NetStats_* nu pot fi utilizate în cazul în care ID-ul jucător nu a fost pe deplin conectat.
  • Adăugate funcţiile: GetObjectModel(), GetPlayerObjectModel().
  • Adăugate funcţiile: GetPlayerCameraTargetObject(playerid), GetPlayerCameraTargetVehicle(playerid),GetPlayerCameraTargetPlayer(playerid) pentru a găsi obiectul în reţea la care se uită jucătorul.
  • Sincronizarea rotaţiei vehiculului ar trebui să fie mai bună.
Îi mulțumesc lui WopsS pentru traducere.

Descărcări:

SA-MP 0.3z R4 Client: Descarcă
SA-MP 0.3z R4 Linux Server: Descarcă
SA-MP 0.3z R4 Windows Server: Descarcă





Un comentariu:

  1. Gireada scz ca pun aici acest comentariu ... Ai primit emailul meu.? cu hold system?

    RăspundețiȘtergere