SetObjectMaterialText
M-am gândit să vă arăt cum funcționează funcția SetObjectMaterialText.
Pentru a parcurge acest tutorial aveți nevoie de MAP EDITOR
Prima dată să vă explic acestă funcție.
ID obiect - ID-ul obiectului.
Textul - Textul pe care vrem să-l scriem.
materialindex - Dacă vrem să înlocuim materialul obiectului cu text.
materialsize - Mărimea materialului. Aveți Aici mărimile
fontface - Frontul din fața.
fontsize - Mărimea frontului (Maxim 255).
bold - Dacă va fi scris cu bold
fontcolor - Culoarea text-ului(ARGB) adică 0xFF000000(negru)
backcolor - Culoare de fundal(ARGB)
textalignment - Alinierea obiectului (inițial: left)
Primul pas:
Deschidem Map editorul și ne ducem la locul unde vrem să scrie.
Pasul 2: Căutăm un perete, care a fost adăugat în 0.3e.
Pasul 3: Îl introducem.
Pasul 4: Luîm obiectul și îl introducem în GameMode, sub OnGameModeInit.
new tutorial = CreateObject(19353, 210.06, 1924.85, 24.27, 0.00, 0.00, 90.00);
Pasul 5:Sub obiect adăugăm funcția SetObjectMaterialText
Va fi asa:
new tutorial = CreateObject(19353, 210.06, 1924.85, 24.27, 0.00, 0.00, 90.00);
SetObjectMaterialText(tutorial, "Tutorial", 0, OBJECT_MATERIAL_SIZE_256x128,\
"Arial", 28, 0, 0xFFFF8200, 0xFF000000, OBJECT_MATERIAL_TEXT_ALIGN_CENTER);
Îl testam. El va arata așa:
Sfârșit.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu