vineri, 19 septembrie 2014

SetObjectMaterialText

SetObjectMaterialText

M-am gândit să vă arăt cum funcționează funcția SetObjectMaterialText.

Pentru a parcurge acest tutorial aveți nevoie de MAP EDITOR

Prima dată să vă explic acestă funcție.

ID obiect - ID-ul obiectului.

Textul  - Textul pe care vrem să-l scriem.

materialindex - Dacă vrem să înlocuim materialul obiectului cu text.

materialsize - Mărimea materialului. Aveți Aici mărimile

fontface - Frontul din fața.

fontsize - Mărimea frontului (Maxim 255).

bold - Dacă va fi scris cu bold

fontcolor - Culoarea text-ului(ARGB) adică 0xFF000000(negru)

backcolor - Culoare de fundal(ARGB)

textalignment - Alinierea obiectului (inițial: left)


Primul pas:



Deschidem Map editorul și ne ducem la locul unde vrem să scrie.



Pasul 2: Căutăm un perete, care a fost adăugat în 0.3e.



Pasul 3: Îl introducem.



Pasul 4: Luîm obiectul și îl introducem în GameMode, sub OnGameModeInit.


new tutorial = CreateObject(19353, 210.06, 1924.85, 24.27,  0.00, 0.00, 90.00);


Pasul 5:Sub obiect adăugăm funcția SetObjectMaterialText
Va fi asa:


new tutorial = CreateObject(19353, 210.06, 1924.85, 24.27,  0.00, 0.00, 90.00);
SetObjectMaterialText(tutorial, "Tutorial", 0, OBJECT_MATERIAL_SIZE_256x128,\
"Arial", 28, 0, 0xFFFF8200, 0xFF000000, OBJECT_MATERIAL_TEXT_ALIGN_CENTER);


Îl testam. El va arata așa:






















Sfârșit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu